CZĘŚĆ KONTAKTÓW

Ogromna część kontaktów, jakie przychodzi nam przy załatwianiu spraw powszednich nawią­zywać w mieście, odznacza się brakiem momen­tów osobowych. Wzorce zachowań w przelotnych zetknięciach w sklepie, w autobusie, przy kiosku, na poczcie, a także w miejscu własnej pracy wy­nikają przede wszystkim z wymagań racjonalnej organizacji usług, produkcji czy komunikacji. Umotywowaną irytację wywołuje klient, który roz­wodzi się o swoich dzieciach przy sklepowych zaku­pach, podobnie jak — poza krótkim czasem przer­wy w pracy —nie bardzo jest miejsce w dobrze funkcjonującym zakładzie na osobiste pogwarki. Konieczność podporządkowania się wymaganiom” ” organizacji nakazuje także tłumić wiele sponta­nicznych odruchów i poddać się rygorom przepi­sów zachowania.

Witaj na moim serwisie o nieruchomościach i budownictwie. Od lat prowadzę firmę budowlaną, która odziedziczyłem po ojcu. Wpisy jakie tutaj zamieszczam są ściśle związane z moją pracą, mam nadzieję, że dowiesz się tutaj ciekawych dla siebie rzeczy.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)